آخرای کنکور یا اولای تابستون

استاندارد

دلم نوشتن خاس، واسه همین نوشتم، هیچ دلیل دیگه ای نداره، هیچ چیز مفیدی هم تو نوشته هام نیس، اگه وقتتون واستون مهمه، با خوندن نوشته ی من هدرش ندین 🙂

کم کم دارم وارد یه مرحله ی جدیدی از زندگی میشم

پنجشنبه تموم میشه این استرس و فشار و بالاخره میتونم بعد یه سال یه نفس راحتی بکشم

هرچند من مثل بقیه ی دوستام خودمو واسه درس نکشتم و اونقدی که اونا میخونن نخوندم

ولی واقعیتش حس میکنم همینقدی که خوندم کافیه تا منو به هدفم برسونه

دیر شرو کردم ولی به نظرم خوب جلو رفتم

الان چند روزی میشه که دیگه اصلن دس به کتابام نزدم و منتظرم پنجشنبه رد شه تا راحت شم

امسال هرکی بهم رسید گف درس بخون

بلااستثنا!

ینی همین مونده بود مغازه دار محلمونم بگه حانی درستاتو میخونی مگه نه 😐

و شما نمیدونین این چقد حس مضخرفیه که همه بهت این حرفو بزنن

بگذریم، هرچی بود تموم شد دیگه تقریبن

من همیشه تابستونامو زیاد تفریح میکردم، از کلاس نقاشی و موسیقی گرفته، تا استخر و بیرون رفتن با دوستام

ولی پارسال نشد، ینی کم رفتم بیرون اکثرن تو خونه بودم

واسه همین امسال قصد دارم اونقدی که میتونم بیرون باشم و خونه نیام

جدن از جو حاکم تو خونه دارم عذاب میکشم

شاید بگین کلن همه ی دخترا از وضشون تو خونه شاکین، من با بقیه کار ندارم، ولی واقعن خودم دیگه تحملم تموم شده

که امیدوارم تا سه ماه آینده به مدت 4 سال بتونم دور باشم ازین خونه

کمی پیش نشسته بودم یه گوشه داشتم به این فکر میکردم که اگه این اینترنتم نبود من واقعن چقد تنها بودم

همه ی دوستام که سرشون تو کتابه، برادرم که یا خونه نیس، یا وقتی تو خونس تو اتاقشه

مامانم که صب تا شب توی اون کلوب مسخره با دوستاشه

بابامم که همیشه سر کاره

محسن رو هم که تقریبن همه میدونین که فقط وقتایی دوس داشته باشه کنارمه

من واقعن آدم تنهایی بودم همیشه

هیچوقت یکی رو نداشتم که بتونه بهم بفهمونه تنها نیستم

اگرم بوده دور بوده و فقط وقتایی بوده که خودش میخاسته

هیجده سالمه اما عین این افسرده های بدبخ همش یه گوشه ی اتاقمم

امسال برنامه ی فوق فشرده ای برای تابستونم دارم که امیدوارم مشکلی توش بوجود نیاد

حالا یه روزم میام میگم چه برنامه هایی دارم واسش :دی

هیچی دیگه خلاصه اینکه الان سه روز به کنکور مونده و من طبق معمول تنهام

دلم نوشتن خاس، واسه همین نوشتم، هیچ دلیل دیگه ای نداره، هیچ چیز مفیدی هم تو نوشته هام نیس، ولی به هر حال ممنونم که خوندینم 🙂

همین

یک پاسخ »

پاسخی بگذارید

