بهار…

استاندارد

دلم میخاد زودتر بهار بیاد

من عاشق بهارم

عاشق هوای بهاری وقتی صب چشاتو باز میکنی و یه نسیم خنکی میاد…

واااااااای

واقعن عاشقشم

خوشحالم که یه بهاری ام

خیلی ها میگن عاشق پاییزن

بعضی ها هم میگن عاشق زمستونن، و یا حتا تابستون

ولی من عاشق بهارم

بهترین فصله…

زودتر بهار بشه لدفن

خاهش میکنم…

(سال پیش این موقع اصن دلم نمیخاس روزا بگذرن و از اولشم نمیخاستم سال 90 بیاد، اما الان واقعن دلم میخاد 91 بیاد، احساس میکنم اتفاقای خیلی خوبی قراره بیوفته…)

یک پاسخ »

  1. بهار رو دوس دارم …
    چون تو توش بدنیا اومدی و
    چون تو دوستش داری…
    و…
    چون تو رو یادم میاد …
    سر سبز…
    زیبا…
    دوست داشتنی…

پاسخی بگذارید

