اولین هفته ی بی توییتری…

استاندارد

این روزا تو زندگی حل شدم انگار

منو حسابی درگیره خودش کرده

تک تک لحظه هاشو، گذرشو حس میکنم

یه حس عجیبی نسبت به زمان دارم

از یه طرف دلم میخاد این روزای سخت، چه از لحاظ درسی و چه عاطفی، سریع تر بگذره

از طرفی گذر زمان منو میترسونه، اینکه کم کم به روزی که باید جواب این همه سال درس خوندن رو پس بدم نزدیکو نزدیکتر میشم…

اینکه به چیزی که میخام میتونم برسم یا نه؟ ته این راه چی منتظر منه؟ وضعیتم قراره ازین بهتر بشه یا بدتر؟ اینا منو میترسونه…

الان حدود یه هفتس که از توییتر دی اکتیو کردم، اولا دلم خیلی توییت کردن میخاس و دلم واسه توییتر تنگ میشد

اما الان میشه گف زیاد حس قبل رو ندارم

نه اینکه دلم برای دوستام، برای توییتر، برای نوشتن تنگ نشده باشه

ولی اینکه دیگه تو توییتر نیستم الان برام بهتره

حداقل من اینطوری فکر میکنم

از روزی که توییتر نمیرم کلن شاید به زور 2 ساعت لپ تاپ روشن بوده

وقتمو دیگه پای نت نذاشتم

آخه لعنتی این اینترنت یه چیزیه مثه باتلاق

یهویی میبینی هیچ وقتی برات نذاشته و تمام کارت تو کل روز شده چرخ زدن تو یه دنیای مجازی

بخاطر همینا تصمیم گرفتم تا جایی که میتونم به توییتر برنگردم

فقط هر چند هفته یه بار برم اکتیو، دی اکتیو کنم تا اکانتم حذف نشه

به محسنم گفتم نمیخام بخاطر این چیزا فعلن برگردم، اگه میشه توام نرو که خوندنت وسوسم میکنه، اونم قبول کرد برنگرده…

خاهشن فحشم ندین چون این چند ماه واقعن حیاتیه برای من و باید حداکثر تلاشمو بکنم

چون هدفم تو این یه ماه خیلی تغییر کرد و این تغییر یه سعی و تلاش مضاعفی میخاد که … (اسمایلی سانسور کردن :دی)

تو رابطمونم همه چی رو به راهه، بعضی وقتا یه چیزایی میشه که دیگه کاریش نمیشه کرد … (دلیلشم شخصیه :دی)

دلم برای نوشتن تنگ شده بود، آخیش… :دی

دلم برا تک تک دوستام تنگ شده

چه اونایی که سراغمو میگیرن، چه اونایی که رفتنمو حتا متوجه هم نشدن (عجب دوستایی :دی)

سرشار از استرسم…

به انرژی های خوبتون نیاز دارم

مارو یادتون نره ها، برخاهیم گشت 🙂

نمیدونم کیا آدرس وبمو دارن و منو میخونن، خلاصه اینکه خاستم این یه هفته رو که بی توییتر گذشت ثبتش کنم…

دلم براتون تنگ میشه (شده)، مراقب خودتون باشین

راستی راستی :دی محسنـــــــــــــه مـــــــــــــــن، دوســــــــــت دارمـــــــــــــ 🙂

یک پاسخ »

  1. گذر زمان فقط تورو به روزهای موفقیت نزدیکتر میکنه حانی … به روزهایی بهتر و شادتر …
    موفق میشی عزیزم 🙂
    من مطمئنم …

پاسخی بگذارید

