دی اکتیو …

استاندارد

امروز هردو هم اکانت های توییترمونو

هم فیس بوک هارو دی اکتیو کردیم

دلیلشم بحثهای تکراری و کوچیک این چند روزه و ضعیف شدن اعصاب هردومون بود

که نیاز به استراحت فکری داشتیم

ما حرف زدیم و دیگه مشکلی نداریم

تا چند روز آینده هم اکانت هارو فعال خاهیم کرد

ولی وقتی داشتم توییت بچه هارو میخوندم متوجه یه مسئله ای شدم!

ما کسی رو بلاک نکردیم

چند وقت پیش پروتکت کرده بودیم

امروز هم دی اکتیو کردیم

تا چند روز دیگه…

لدفن کسی دچار اشتباه و سوتفاهم نشه 🙂

و اما من و محسن…

امروز رفت تهران

ینی داره میره، هنوز تو راهه…

چند روز بود سر چیزای کوچیک با هم بحثمون میشد و همدیگرو ناراحت میکردیم

البته به یه ساعت نکشیده آشتی میکردیم ولی خب هردو دلخور بودیم ازین موضوع

حس خوبی نبود

دوسش داشتم (دارم) ولی مجبور بودم باهاش بحث کنم و از خودم دفاع کنم

اونم همینطور

مطمئن باشین حس خوبی نیست با کسی که بیشتر از هرکسی دوسش دارین حرفتون بشه

و ناخاسته ناراحتش کنین…

خدارو شکر که مشکلاتمون همه حل شدن 🙂

امروز که داشتیم خدافزی میکردیم بخاطر تهران رفتنش یه حس عجیبی داشتم

انگار منم پیشش بودم، واقعن تو اون خونه بودم، کنارش زندگی میکردم

که حالا که داره میره سفر حس دلتنگی بهم دست داده…

خیلی دلتنش شده بودم، بغض کرده بودم

زورکی جلوی گریمو گرفته بودم…

و امروز دوباره فهمیدم توی این یه ماه چقد جا تو دلم باز کرده…

یه بار دیگه میگم

خیلی دوسش دارم 🙂 خیلی زیاد

عشق من

خوشحالم که تورو دارم، ممنونم که هستی، ممنونم که منو میفهمی، دوسم داری…

مراقب خودت باش و زود برگرد خونه…

هیچی دیگه، همین…

یک پاسخ »

پاسخی بگذارید

