اعتماد

استاندارد

گاهی وقتا حس میکنی هیچوقت دیگه قرار نیست دوباره لبات بخندن

حس میکنی هیشکی دیگه نمیتونه بیاد که دوباره دوست داشته باشه

حس میکنی دیگه هیچوقت نمیتونی عاشق شی

ولی درست وقتی که ناامید شدی

یکی سر و کلش تو زندگیت پیدا میشه که زندگیتو زیرو رو میکنه

من هیچیمو ازت پنهون نکردم

خودت خوب میدونی کیا تو زندگیم اومدن و رفتن

قبل تو چطور بوده حالم

ازین بابت خیلی خوشحالم

هیچوقت نخاستم و نمیخام که ناراحتت کنم

دلیلش هرچی که میخاد باشه

تو خیلی برای من عزیزی و میدونم که اینطور هم میمونی

بخاطر آدمایی که تو زندگیم نموندن هیچوقت نمیخام تورو ناراحت کنم

و نخاهم کرد

بهت گفتم بهم اعتماد کن

من جواب اعتمادتو میدم، مطمئن باش

توام بهم اعتماد کردی

حالا دیگه هیچی نیس که بخام ازت پنهان کنم

و این خیلی خوبه

در مورد آدمایی که الان دورمن، در مورد دوستایی که دارم

همیشه سعی کردم طوری رفتار کنم که این روابطم باعث ناراحتیه تو نشه

ولی اگه یه روزی ببینم این دوستی ها داره اذیتت میکنه

میخام بدونی که تو برام خیلی مهمتر از اینایی که با این وجود بازم به دوستی هام ادامه بدم

شاید الان دوستام ازم شاکی شده باشن

ولی یه حقیقته که اون خیلی مهمتر از هرکس دیگه ای تو زندگیمه

من نمیخام دیگه بخاطر گذشته بازخاست بشم

نمیخام تورو بخاطر یه سری آدم که باهام نموندن و همشون نامردی کردن بهم از دست بدم

حالا این هرکی که میخاد باشه، باشه

اینارو نوشتم تا خیال تو و یکی راحت بشه

که من تورو خیلی بیشتر از اینا دوست دارم

اونقدی که تو کلمه ها جا نمیشه… 😉

یک پاسخ »

پاسخی بگذارید

