اولای احساسم…

استاندارد

روزای خوبی رو دارم میگذرونم

الان دیگه یکی رو دارم که فقط مال خودمه 🙂

یکی که بودنش خیلی خوبه

یکی که کنارم باشه یا نباشه، تمام فکر و ذکرمو مشغول خودش کرده

یکی که احساسش پاکه

پاکیه احساسشو از همینجا میتونم بفهمم

تو حرفاش دروغ نیست، به من به چشم یه پناهگاه نگاه نمیکنه

با منه، چون دوسم داره 🙂

میتونم به جرات بگم که کسی تا حالا به خوبیه اون منو نشناخته بود

ینی حتا سعی هم نکرده بود بشناسه، یا خودم نمیخاستم بشناسه

خوشحالم ازینکه همه چیزو راجع به من میدونه

ازینکه دیگه احساس بدی ندارم خوشحالم

ازینکه جسم و روحم مال یه نفره خوشحالم

به خودش، به حرفاش اعتماد دارم

نمیدونم چجوری تو دلم جا گرفت ولی، میدونم دلم خیلی دوسش داره…

نمیخام این حسای خوبو از دست بدم

هرکی هم بخاد سر راهم وایسه، بخاد این احساسو ازم بگیره، اونو ازم بگیره

بدون شک زیر پا میذارمش

چون وقتی من به کسی اعتماد میکنم، انتظار دارم کسایی که ادعا میکنن براشون مهمم هم به نظرم احترام بذارن…

روزای سختی در پیش داریم…

امیدوارم این روزا هرچه زودتر بگذرن و زودتر به جاهای خوبش برسیم :دی

هیچی دیگه حرفی ندارم

راستی :

دوست دارم

یک پاسخ »

پاسخی بگذارید

