ناگفته ها

استاندارد

حانیه ای هستم که تا چند ماه پیش فکر میکردم دنیا به آخر رسیدم

شده بودم خدای چس ناله

دلم نمیخاست با هیشکی حرف بزنم

البته آدمای زیادی هم دورم نبودن که بتونم باهاشون حرف بزنم

اونایی هم که بودن

یا بهم نزدیک نبودن، یا هم اگه چیزی میگفتم درکم نمیکردن و نمیتونستن کمکم کنن

توییتر میومدم ولی تو حال و هوای خودم بودم

کاری به کار بقیه نداشتم، واسه خودم مینوشتم

گاهی هم چن تا توییت میخوندم و میرفتم

بجز اونی که منو برد توییتر و بعد ولم کرد به امون خدا!

دومین دوستم توی توییتر شهریار ( @shahright ) بود

اولین کسی بود که ازم دلیل ناراحتیمو پرسید، سعی کرد کمکم کنه 🙂

هیچوقت اون روزارو که اونهمه برام وقت میذاشت فراموش نمیکنم

بعد شهریار، کم کم اوضا بهتر شد

دوستای بیشتری پیدا کردم

بانو ( @persianbanoo ) هم جزو اولین دوستام بود

وطن دوست ( @vattandoost )

، سیاوش ( @spakseresht )

، آرمین ( @armin1370 )

، محسن ( @itman_ )

، سالار ( @sallar )

، پایرت ( @pirate37b  )

، پیژامه ( @peejameh )

، باباییم ( @dastnevis )

، مسیح ( @sirmasih )

، میلاد ( @milaad )

، فرزاد ( @faaarzaaad )

، شبر ( @shobbar_mz )

و خیلیای دیگه

کسایی که شاید حتا خودشونم حواسشون نباشه چقد بودنشونو دوس دارم

چقد ازینکه هستن خوشحالم

ازینکه شناختمشون

ازینکه تنهاییامو پر کردن

ازینکه دوباره خنده رو به لبای من برگردوندن

خاستم بگم که خیلی دوستون دارم و هیچوقت خوبیاتون از یادم نمیره

🙂   هرجای دنیا که باشین، من شمارو توی قلبم حس میکنم

شاید شما دوستای مجازیم باشین

شاید حتا تا آخر عمرم بعضیاتونو حتا یه بار هم از نزدیک نتونم ببینم

ولی خیلی بیشتر ازین آدمکای مصنوعی که دورم هستن و حتا وجودمو ، بود و نبودمو حس نمیکنن برام عزیزین

🙂

خیلی دوستون دارم

یک پاسخ »

پاسخی بگذارید

